Friday 1 February 2013

Bahagiakah kita?



Masa lalu yang hitam kita tetap akan panggil kenangan .. walaupun tak best mana pun.. kenangan itu sejarah kita :D bertuah jika kita mempunyai sejarah yang indah.. Apabila masa lalu kita dah buat kesilapan,jangan buat kesilapan yang sama pada masa hadapan, kita akan dipanggil bodoh..





Tapi tak da sesiapa pun yang sempurna dan semua orang melakukan kesilapan .. macam tuh jugak wany..kita manusia dan semua manusia nak kan kebahagiaan.. Cuba try jelajah seluruh dunia, 99% orang akan cakap diaorang nak happy life… termasuklah wany.. wany banyak kali buat silap dalam hidup wany.orang selalu pesan kalau nak buat something fikir baik buruknya,tapi wany tak.. Wany main tibai jek ape yang wany rasa betul walaupun menyakitkan hati orang lain.. honestly,wany pun macam korang jugak.. bila EX datng balik,tipulah tak terdetik rasa rindu kat hati walaupun time tuh dah jadi milik orang lain.. tapi kalau hati dah lari balik pada EX itu memang payah coz kita akan menyakiti orang yang tengah sayangkan kita dah hancurkan hati dia cam tuh jek semata mata nak kan kebahagiaan dengan insan yang pernah bertakhta di hati !! 





Wany pilih dia sebab wany serasi dengan dia.. wany kenal dia.. wany selesa dengan dia dan wany RINDUKAN relay wany yang dulu.. wany tau orang akan cakap wany niyh bengong coz bagi lagi peluang ke 4 untuk dia.. wany pun tak  tahu kenapa wany mudah sangat buka hati wany untuk dia. Wany maafkan apa yang dia buat kat wany sebelum niyh.. but,rasa sayang wany kat dia agak berubah siket,kejup naik kejup turun.. haha,funny meyh :D tapi itulah HAKIKAT.. wany tak nak menangis lagi macam dulu.. so,dengan cara niyh wany boleh kawal diri sendiri.. turun naik pun tetap sayang.. 



Wany banyak luangkan masa dengan dia .. wany rasa bila wany dengan dia ,wany akan selamat.. dia pandai jaga wany.. Walaupun time wany belum couple dengan dia,wany layan dia macam couple wany sendiri.. spend time lepak kat tasik.. bila penat jalan,kita port bawah pokok.. dia baring atas riba wany.. wany belai rambut dia.. agak keterlaluan la jugak.. haha *itu cara dia bermanja..  wany tak salahkan dia.. bila bertepuk sebelah tangan takkn  berbunyi.. bila pergi balik tusyen dialah wany punye transport.. wany memang bersalah coz selalu menyusahkan dia,wany minta maaf dekat dia tapi wany pulak yang di marahinya.. dia kata wany tak susahkan dia pun,niyh semua tanggungjawab dia untuk jaga wany.. wany paham and hargai semua tuh.. kadang2 kesian wany tengok.. rasa time tuh cam nak jek peluk dia.. dengan penat2 kerja,dtg rumah then hantar..pukul 10 dtg hantar balik.. dengan muka yang penuh 1001 kepenatan.. ngantuk pun,dia tetap pentingkan wany.. Wany terharu bila dia buat camtuh.. wany sayangka dia.. Bila jemput balik,port pulak kat McD.. dengan muka malas,wany suruh dia g beli.. jahat wany niyh.. wany rasa happy bila tengok dia makan.. sapa nak tengok orang yang dia sayang lapar? Wany biarkan dia mkan2 laju2.. katanya takut..hehe .. disebabkan burger ade stu,kami share..  wany suapkan dia .. gilir2 kami makan.. sweet?  After  that dia hantar wany balik coz hari dh malam.. tak elok balik lambat2.. wany rasa bertuah bila dengan dia.. ada yang sudi melayan kerenah,jaga wany and tc pasal wany.. wany sayangkan dia.. Hahhhh,lupa pulk.. kiteorang dah bincang pasal nama child .. 1st : Muhammad Izzat Dany , 2nd : Nur Hawanis Natra , 3rd : Muhammad Zafrul Hakimi and last 4th : Nur Azmina Izzati..  maklumlah.. kalau dua2 dah masuk air mula berangan bukan2… tapi wany harap,wany yang wany angankan akan jadi kenyataan  Insyaallah One Day.. 


Lepas niyh wany nak dia berubah dan tak ulangi lagi silap dia dan jatuh pada lubang yang sama !! Wany akan sentiasa ada di sisi dia supaya dia sedar yang wany SUKA BERKEPIT DENGAN DIA .. haha :P  Wany belajar jadi yang terbaik untuk dia .. wany harap sangat takkan ade orang ganggu relay wany dengan dia.. !! Selagi ada jodoh untuk kekal bersama,kita akan tetap bersama.. if xda.. terima dengan hati terbuka.. Maafkan kesilapan wany yew if wany de buat slah sepanjang kita couple… stay with me uke dear <3

No comments:

Post a Comment