Friday 8 March 2013

Warkah Buat Awak :'(

Sayang , hari niyh dah masuk 18 hari kita couple.. dalam 18 hari tuh kan awak,bawah 10 hari saya masih rasa awak ada di sisi saya,bawah 10 hari tu juga,hari-hari kita dihiasi dengan sekuntum senyuman yang tak dapat di tafsirkan kebahagiaannya.. kita kenal di media sosial ,saya approve awak jadi sahabat saya di MUKA BUKU.. IM pertama ialah bila awak say tq coz saya approve awak,then salam perkenalan awak.. saya tersenyum pabila mendapat salam perkenalan dari awak.. :) 


Awal perkenalan kita,awak sentiasa ada di sisi saya,awak mahupun saya pantang bila sama2 on9.. mesti IM.. saya mula selesa berkawan dengan awak .. bila awak tanya pada saya sama ada saya single or in relay,saya tipu awak..saya cakap saya single.. Begitu juga awak yang sembunyikan status awak yang sebenar.. awak xnak cakap pun awak dah berpunya,tp lama kelamaan awak jujur jua.. Pengakuaan awak memang buat saya rasa tergugat dan tercabar untuk dapatkan awak kerana time tuh kita dah mula menyentuh hal hati ke hati.. :') Sikap keterbukaan awak juga buat saya rasa simpati dan terdetik di hati saya untuk menjadi pedamping awak saat itu untuk awak luahkan segala masalah awak..


Kadang-kadang cara kita berdua macam sedang berusaha mendapatkan each other..Walaupun awak dah berpunya , ia tak menjadi penghalang langsung untuk awak curi hati saya,dan kita declair as couple even just you & me know about that.. Saya cuba sedaya upaya saya untuk bahagiakan awak,ubati luka kat hati awak & di hati saya juga.. Pada awalnya,kita niyh macam orang mabuk cinta,happy sangat ..!! Saya masih ingat lagi kita OTP sampai 3 jam setengah .. pukul 3 pagi baru kita berhenti OTP.. Awak bagi tahu saya lagu kesukaan awak..Saat Terakhir,Cinta Tak Bersyarat,Cinta Bersemi Kembali ... banyak lagi senanya,tapi saya lupa.. Kebanyakan lagu kesukaan awak buat saya menangis.. semuanya berkisahkan awak dengan dia.. :')

Sayang,awak memang sweet,setia,romantik,baik hati dan awak jujur.. sebab tuh saya sayangkan awak.. bagi saya dalam banyak-banyak laki,saya rasa awak niyh unik.. :D Awak,saya tahu saya hanya pinjam awak dari dia..saya rampas awak dari dia.. tp dalam perjanjian kita ,awak perlu lepaskan saya bila tiba masanya.bila relay awak dengan dia dah uke.. Saya tahu itu semua berat bagi awak untuk tunaikan , tapi lagi berat bagi saya untuk lepaskan awak..awak pesan kat saya jangan fikir sangat pasal tu.. saya tahu awak tak nak kehilangan saya,xnak kecewakan saya.. CELARU niyh buat awak KELIRU untuk pilih salah satu..



Bila ada peluang,kita webcam .. malu - malu,tp benda tuh tak halang saya untuk lafazkan I LOVE U kat awak.. Saya rindu kat awak .. saya rindu dengan semua kenangan kita.. Tapi , sekarang niyh awak dah banyak berubah .. contact saya pun awak tak sudi,apatah lagi IM gn saya.. Saya selalu tunggu awak,saya selalu try cntact awak,tp xdapat.. saya dah tak tahu nak buat apa lagi dah.. saya akur dengan semua niyhh .. cover photo awak pun guna pic dia.. Saya tahu awak berusaha untuk dapatkan dia balik dan usaha awak juga adalah jalan untuk saya kehilangan awak.. tp awak,saya dah berjanji kan? saya sentiasa sokong supaya awak tak putus asa.. walaupun dalam hati saya berkocak,airmata saya menunggu masa .. saya tetap anggap itu semua tiada apa-apa.. Dalam hati saya Allah je yang tahu.. Hipokrit saya hanya mahu melihat awak tersenyum bahagia walaupun bukan dengan saya .. Awak,terima kasih sebab sudi bahagiakan saya .. Saya kuat untuk awak,jadi awak janganlah terasa lemah kerana dia ..  Saya sayangkan awak Capital R .. Hubungan kita tergantung.. Kesabaran yang menemani saya,kekuatan di hati saya ,keredhaan hanya untuk awak dan dia,, Agar suatu hari nanti,andai bukan jodoh kita,saya redha dan terima.. I LOVE YOU AWAK <3..


No comments:

Post a Comment