Friday 14 December 2012

Aku Jua Yang Ditinggalkan



Ok.. mood malam niyh memang tak syok langsong.. 


Harap awak tak gangu relay kiteorang lagi okey :)
kita dah penat lah dengan semua niy :') kita sama-ii pempuan mesti awak paham macam mane perasaan if ada orang lain gangu BF awak..right :) macam tu jugak saya :D


- Alhamdulillah Allah masih bagi kita bersama :')

 

KATA2 DARI PEREMPUAN NIYH MEMANG MENGHANCURKAN HATI AKU..

Ape maksud dia niyh?? Ape mksud dia??? Siapa aku? Dan siapa dia..?  Ya Allah.. ape salah aku? Tak cukup ke ape yang aku korbankan untuk dia? Kenapa ini yang aku terima?

Akhirnya,aku sendiri yang ditinggalkan.. mungkin salh aku kerana terlampau mempercayai dia.. sdgkan aku hanya ingin orang ikhlas mencintai aku.. namun,aku jua yang ditipu.. kasih yg aku semai untuk dia,dia bajai dengan racun kecurangannya.. saat aku ingin belajar menjadi seorang yang setia,aku terperangkap dalam sebuah cinta tiga seginya.. mengapa perlu begini? Mengapa perlu begini? Tak cukup kah pengorbanan aku padanya? Mengapa aku juga yang ditinggalkan ? alasan tak mampu membahagiakan aku,hanya satu sndiwara kosong .. cukup sekali kau lafaz cinta pada aku,aku yakin kau benar2 kau menyintai aku,tp semuanya musnah dek sikap tamak terhadap cinta.. tak mampu aku halang  takdir niyh.. yang mampu aku lakukan hanya lah terima hakikat ,suratan yang tertulis untuk aku stu perkara yang sngt pahit untuk ditelan.. mungkin kali ni aku boleh belajar dari sebuah kesilapan.. aku diperlakukan seperti patung mainan yang sentisa dia pgg apabila skype dengan aku..  aku benar
-II terasa dengan apa yang dilakukan.. aku benar2 ikhlas sayangkan dia dan menyintainya,tp niyh yang aku dapt.. dibals dengan kecurangan.. aku kalah mempertahan sebuah relate yang aku betul2 sayang dn tak mahu hancur kerana orang lain.. tp bukan kuasa aku.. aku dipersalahkan kerana telah merosakkan hubungan nya dengan perempuan itu..aku yang dimarah,sedangkan aku ada watak aku sendiri dalam hubungan yang rumit ini… akhirnya aku akur dengan tindakannya..tak semua orang mampu hadapi seperti mana aku hadapi.. diri diperbodohakan sejak awal perkenalan kita.. aku manusia biasa.. biarlah ujian datang melanda,.. asalkan aku mampu untuk berdiri semula.. pengorbanan yang selame niyh dilakukan hanya untuk dia,langsong tak dihargai… hurmmm… demi dia,aku kehilangan seorang insan yg ikhlas menyayangiku..  BETAPA BODOHNYA AKU !!! malah aku turut dipergunakan.. sayangnya,aku menuruti permintaannya atas alasan dia akn kembali ke pangkuan aku semula..  aarrgghh.. menyesal aku menuruti katanya kerana dia masih dengan egonya.. Ya Allah,kau bukakanlah hatinya untuk berubah.. aku tak mampu mengubahnya menjadi terbaik… sedarkan dia lagilah aku tak mampu..  yang aku mampu hanya berdoa jek.. aku dah tak mampu nak berkata apa.. hanya redha dengan ketentuanNya.. hati yang berkocak aku biarkan sahaja,tak larat aku nak melawan..biarlah ia hilang sendiri..  :’) TERIMA KASIH SEBAB SIA-SIAKAN ORANG YANG NAK BAHAGIA GN AWAK MUHAMMAD IZZUL HAKIM BIN ABD RAHMAN…

No comments:

Post a Comment