Monday 24 December 2012

Sahabat :)



Huh penatnya edit blog.. naik lenguh jari sampai ibu pun membebel.. mana tak nya,bukak laptop dah bape jam dah !! :) sambil seronok mengedit blog,berbual la dengan sorg budak yang bernama Ain.. alahai,rajin dia buat for 1 hour.. :D thanks Ain,berbual dengan dia mmg tak ingat dunia,ade jek yang nak di gosipkan ^^, Al maklumlah,skolah belum buka,so penghubungnya adalah hp :)



cakap pasal sekolah,aku miss pulak kat member2 gila2 aku,ape cerita dengan dorg? Sorang kjew,sorang duk umah.. yg aku duk umah jadi housewife.. Ceyh wahhh !! perasan jek lebih.. btw,aku tak sabar nak naik sekolah,next years aku ade tanggungjawab yang agak besar coz aku form 5.. wahh,excited + takut... SPM.. hurmm,Azam tahun depan aku nak belajar bersungguh sungguh.. aku nak dapat kan result yang cemerlang and nak jadi anak yang berjaya and boleh happykan family aku... =,+


Wahai kawan kawanku,mulai sekarang lupakan segala enjoy or kejadah madah yang tak berfaedah uke :D kita capai cita cita kita untuk berdiri megah meniti kejayaan... INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment