Wednesday 12 February 2014

We Getback

Finally I got what I anticipated, not in vain what I've made for this. Hampir sebulan dia tiada dengan wani, hubungan wany dengan dia putus , wany macam hilang harapan untuk terus tunggu dia. But
orang kata kalau jodoh tak kemana kan ? Alhamdulillah, ada yang membantu wany 
dapatkan dia balik. Thank to his family coz really understand what i feel 
after he left me :)
ALHAMDULILLAH
 


 Now, i try to forget my old memories with him because im tired to cry :) stop thinking about 
black memories, and learn from the mistake.
Open a new chapter in our relay to make sure we can stay together till the end.
INSYAALLAH 

Dalam masa terdekat wany dengan dia merancang nak pergi khusus kawin, but benda tuh
belum comfirm jadi because pihak wany tak bagi apa2 keputusan. Its uke, that 
first plan.Now lepas we getback, wany kene pandai main
give and take. That one tips for us to
HAPPY.

No comments:

Post a Comment