Sunday 30 March 2014

Ayat Terakhir



“Apa jua yang berlaku, belajar untuk terima takdir wany, apa yang kita sayang, kita jaga, belum tentu akan kekal jadi milik kita” .. yes, that’s right !! Of course tak mudah nak melupakan, sekurang kurangnya aku perlu mencuba . Benda yang dah pergi, biarkan pergi,jangan di tahan .. 

 Kali ni, mungkin jawapan dah terang, antara aku dengan dia no more chemistry, dah tak ngam sebab hati masing2 dah banyak berubah. Apa pun yang berlaku, aku takkan simpan dendam pada dia, lagilah nak makan dalam. Ada hikmahnya. Dia banyak mengajar aku erti kekuatan dan tabah bila di uji. Dia pergi, aku takkan menghalang, kalau di halang, dia couple dengan aku sebab terpaksa ke ? Aku taklah kuat, tak jugak hati batu yang tiada perasaan. Bila dia memang tiada respon yang baik, aku faham maksudnya, supaya berhenti berharap even masih ada sayang untuk dia. Dia lelaki, ego dia buat aku terseksa, cara dia buat aku tertanya, siapa aku sebenarnya dalam hati dia. Yang aku tahu aku perlu mengalah dan ikut kehendak dia, hormat keputusan dia. Doakan kebahagiaan dia, kejayaan dia supaya boleh bantu keluarga suatu hari nanti :’) Dia tak pernah jauh dari hati, dia tak pernah jauh dari doaku. Apa yang penting kebahagiaan dia .. yup, KEBAHAGIAAN DIA..

No comments:

Post a Comment