Wednesday 16 July 2014

Karma Ku

Siapa yang mampu faham diri kita kalau bukan diri sendiri. Kalau setiap hari terpaksa pujuk hati ini supaya bersabar, cukup bulan boleh gila. Kalau hati kita mampu bersuara, mesti orang akan hormat dan faham kita right, takdelah dokk pakai hentam je. what we call ? Memb**i buta... 



Sakit hati siapa yang tahu? berkecamuk hati siapa yang faham? Hanya diri sendiri
yang mengadap right ? Everytime memendam jew, dah macam job fulltime pun ade,hmm
Tapi jangan terlupa, Pencipta kita tak pernah jauh untuk mendegar luahan hati hambanya.

Sedalam mana aku cuba memahami hati orang lain, siapa yang akan fahami aku semula? Mungkin khilaf ku dalam hidup sendiri, aku sendiri tak mampu nak fahami diri sendri, kadangkala menangis tanpa sebab, aku mahukan seseorang 
di sisi saat aku memerlukan.. but hmmm

Cari kekuatan sendiri, mungkin itu cara terbaik. Menangis semahunya, aku cuba selindung bunyi tangisan agar diri sahaja yang tahu sakitnya memendam, begitu juga 
sakit bila menangis dan mulut diterkup.. sakit dan sakit :'( 
Letih dengan semua ni, namun siapa kita untuk mengelak dari menghadapi konflik diri sendiri. Ini yang dinamakan, kehidupan karma manusia sebagai 
HAMBANYA :')

No comments:

Post a Comment